lunes, 8 de noviembre de 2010

My favourite song

My heart will go on

Every night in my dreams/Cada nit als meus somnis 
I see you, I feel you,/Jo et veig, jo et sento 
That is how I know you go on/Així és com sé que segueixes  

Far across the distance/Lluny en la distància  
And spaces between us/I espais entre nosaltres 
You have come to show you go on/Has vingut a demostrar que segueixes   

Near, far, wherever you are/A prop, lluny, on estiguis ara 
I believe that the heart does go on/Jo crec que el cor segueix 
Once more you open the door/Una vegada més tu obres la porta 
And you're here in my heart/I tu estàs aquí al meu cor 
And my heart will go on and on/I el meu cor seguirà i seguirà 

Love can touch us one time/L'amor ens pot tocar un cop 
And last for a lifetime/I finament durant tota una vida 
And never let go till we're gone/I mai ho aconseguirà fins anar-se'n 

Love was when I loved you/L'amor era quan jo t'estimava 
One true time I hold to/Una veritable oportunitat jo tinc 
In my life we'll always go on/A la meva vida nosaltres sempre seguirem 

Near, far, wherever you are/A prop, lluny, on estiguis ara  
I believe that the heart does go on/Jo crec que el cor segueix  
Once more you open the door/Una vegada més tu obres la porta  
And you're here in my heart/I tu estàs aquí al meu cor 
And my heart will go on and on/I el meu cor seguirà i seguirà  

You're here, there's nothing I fear, /Tu estàs aquí, no hi ha res que em fegi por
And I know that my heart will go on/I jo sé que el meu cor seguirà
We'll stay forever this way/Nosaltres estarem en aquest camí per sempre 
You are safe in my heart/Tu estàs segur en el meu cor 
And my heart will go on and on./I el meu cor seguirà i seguirà.




1 comentario: